Cinije za sladoled


Ideja je preuzeta sa Minjinog bloga.

Sastojci:
  • 1 jaje
  • 1 belance
  • 100gr secera (smanjila sam kolicinu)
  • vanil secer
  • 100 g brasna
  • prstohvat soli (mrvica)
  • 2 kasike margarina

Sjediniti jaje, belance, so i secer. Zatim dodati brasno i na kraju dodati margarin. Ja sam dodala 2 kasike dobro jutro margarina. Aparat za tople sendvice zagrejati, zatim sipati 1-2 kasike smese, zatvoriti i peci buduce cinijice par minuta (2-3). Pazljivo odvojiti peceno testo i odmah ga staviti da se oblikuje cinijica, na prevrnutu casu. Ohladjene cinije puniti sa sastojcima po zelji. Ovaj put je kod mene bio kupovni Quattro sladoled.

13 коментара:

Svetlana је рекао...

Ja dolazim kod tebe. Ocekuj me svakog casa i postavi sladoled na sto!!!

Salu na stranu, prelepo je! :clap:

Lenka је рекао...

ovo je božanstveno :)))

Анониман је рекао...

Ja jako volim ovakve ideje gde se i tanjiri mogu pojesti.Azijska kuhinja ima prave majstore u tome.Ova tvoja je takodje jako fina;)

Jacina carobna kuhinja је рекао...

Bravo, baš mi se dopada kako izgledaju, koliko činijica ispada od ove smese?

Zelja је рекао...

Svetlana uvek si dobrodosla. :)

Hvala svima.

jacamaca, tacan broj ne bih mogla reci. Pravila sam i manje i vece, tacnije eksperimentisala sam sa kolicinom testa koje se pece. Kad, bolje presaberem, izaslo bi oko 7-8 cinijica normalne velicine.

Aleksandra је рекао...

super fora :)

mignonne је рекао...

Ma, bas su medene!;))))

Dilajla је рекао...

Odlična ideja moram priznati i jako lijepa.

tanja је рекао...

Divna i originalna ideja! Preslatko :)

What's for dessert? је рекао...

Jako dekorativno!

Tanja је рекао...

Draga moja Pipi, ovo ti je fantasticno. Ja bih ruckala samo cinijice :))

Tamara је рекао...

odlična ideja za jestive zdjelice za slodoled

Ana Petrović је рекао...

ovo izgleda predivno :)
moracu mami da prosledim ove divne recepte :)