Posni stapici ili mak susam stapici




  • 1 solja belog vina
  • 1 solja ulja (moze i malo manje)
  • 1 prasak za pecivo
  • 700gr brasna (+/-100gr)
  • 1 kasicica soli
  • mak za posipanje
  • susam za posipanje

Od navedenih sastojaka (sem maka i susama) umesiti tvrdje testo. Kolicna brasna zavisi, od same vrste. Ponekad treba dodati jos, a ponekad je sasvim dovoljno 500 gr. U svakom slucaju po osecaju umesiti tvrdje testo. Oklagijom ga rastanjiti, na pola centimetra (ovaj put sam malo tanje pravila). Moj savet je da se rastanji na kesi za zamrzavanje hrane (tkz kese za zamrzivac), zbog lakseg okretanja testa. Rastanjeno testo premazati sa malo vode (preci cetkicom preko njega tek toliko), posuti susam i sa drugom kesom ili folijom pritisnuti malo (da bi se "zalepio"). Zatim okrenuti testo, takodje premazati sa malo vode i posuti sa makom. Seci na stapice, uvijati ih malo i staviti da se peku dok ne porumene.


Umesto premazivanja sa vodom, mogu se premazati sa umucenim zumancetom, ali tad nisu posni.

3 коментара:

Jovana је рекао...

I ja sam ih pravila i SAVRŠENI SU!!! :-)))

Zorica Stajić је рекао...

Volim ove štapiće, sve isto pravim samo što premazujem jajetom, pa se susam i mak bolje prilepe za testo...ali naravno nisu posni...

Nina је рекао...

i ja volim ovakve štapiće, tvoji su baš lijepi