Panda hleb

Moje prvo ucesce u blogerskoj igrici , koju je pokrenula mamajac. Tema ovog meseca u igrici je panda hleb. Prelep recept i nije previse komplikovan za pravljenje, kako mi se cinilo na "prvo citanje".

Prema originalnom receptu koji je navela Mihaela je potrebno sledece:


  • 300 gr brasna
  • 30 gr (2 pune kasike) secera
  • 1 zumance
  • mleko
  • 4,5 gr (1 kasicica) soli
  • 20 gr neslanog maslaca (jedna kockica)
  • 4 gr (1,5 kasicica) kvasca
  • 1 kasika slatke crvene paprike
  • 1 kasika kakaa

Izmenu koju sam ucinila odmah na pocetku je sto sam umesto suvog kvasca koristila svezi. Vec sam pisala da nisam ljubitelj suvog kvasca, tj nije mi testo kao kad ga pravim sa svezim kvascem. Ostalo sam sve radila po receptu. Morala sam da dodam jos oko 100gr brasna, sa kolicinom od 300gr testo mi je bilo previse "tecno". Kad sam sve zamesila, dobila sam vise testa nego Mihaela (752 gr). Podelila sam srazmerno , kao sto je Mihaela navela (pomocu matematickih proporcija ).

Sto se tice bojenja testa, tu sam se malo mucila. Tamniji deo (sa kakaom) je bilo lako obojiti, ali deo sa paprikom mi je isao teze. Da li je do paprike ili do mene, ne bih znala reci. U svakom slucaju lepo se na kraju obojilo.

Posle sat vremena, testo je naraslo i se lepo moglo oblikovati. Nisam morala da dodajem vodu da bi se spojilo. Pandu sam smestila u kalup, ostavila sam da se odmori pre pecenja. Nisam merila vreme koliko sam ga dugo pekla. Pecen ima prelepu boju.





Nakon secenja hleba, videla sam da je moj panda se malo nakrivio (pojedinci su tvrdili da je malo pijan). Sigurno sam ga pomerila prilikom smestanja u kalup.








Dopada mi se testo, pravicu ponovo. Savrseno je meko i veoma je ukusno. Hvala Mihaela na receptu i detaljnom opisu.

11 коментара:

Casa de vainilla је рекао...

Hvala ti na predivnoj prezentaciji!!! Bas sam malopre, kod maslinke na blogu, pominjala da sam pregledala brdo slicica pandice po netu i veoma cesto se desi da se hleb pri pecenju ili smestanju u kalup malo pomeri i odmah gubi svoj "lik" pa tako ni jedan hleb ne lici na drugi :) Testo je, po meni, predivno i bas mi je drago da se i tebi svidelo, a sto se tice nakanadnog dodavanja brasna tu mi je bilo jako tesko navesti precizne mere jer je brasno ovde veoma cudno ;) Hvala ti jos jednom!!!

Zelja је рекао...

To jeste svaki panda je drugaciji.
Recept je odlican, hleb je ukusan. :)

Unknown је рекао...

Nema ni dva čovjeka ista, tako nema ni dvije pande iste i ne čudi što su i vaše izvedbe Panda kruhića različite! Važno je učestvovati!

mignonne је рекао...

Bas mi se svidja sto je ovako malkice drugaciji, isprobavam prvom prilikom iako sam ga u ovom krugu igrica propustila.;)))

Dilajla је рекао...

A sad mi je i žao šta se nisam okuražila i išla ga napraviti ali uživam u slikicama.

Tamara је рекао...

Mmmm, divno izgleda :)

Svetlana је рекао...

Draga Zeljo, kad budes imala vremena, svrati na moj blog, imam jednu nagradicu za tebe! Pozdrav :)

Tamara је рекао...

Svrati na moj blog, ceka te nagradica :)

Dunja је рекао...

Skokni na moj blog ima nagradica za tebe.

J e l e n a је рекао...

pozdrav iz Zemuna....ja sam nova u blogerskim vodama a vidim da su se na jednom mestu okpile strastvene kuvarice...hleb je fantastican...imam jednog malog slatkog kumica kome bi mogla da odnesem ovu kreaciju...pozdrav

Наташа је рекао...

Pipi, nagradica te čeka na mom blogu :)