Keks kolac sa jabukama



Recept za ovaj kolac sam preuzlela sa Svetlaninog bloga Noblica&Kolaci. Kolac je ukusan i sto je najbitnije brzo nestane

  • 1,5 kg jabuka
  • 2 kesice praška za puding od vanile
  • 200 gr secera
  • vanil secer
  • 500ml vode
  • sok od 1 limuna
  • malo mlevenih oraha
  • malo rendane čokolade
  • mleka

Jabuke oljuštiti i narendati. U serpu staviti jabuke, secer i 100ml vode. U ostatku vode razmutiti puding. Kad jabuke sa secerom i vodom prokuvaju dodavati polako razmucen puding. Kuvati jos 5 minuta uz neprekidno mesanje, na kraju dodati sok od jednog limuna i opet promesati. Poredjati keks na tacnu, prvi red posuti sa malo mleka, zatim 1/3 prohladjenog fila naneti na keks. Poredjati drugi red keksa, zatim opet fil. Ukupno bi trebalo biti tri reda keksa i 3 reda fila. Na kraju posuti kolac sa malo mlevenih oraha i rendane cokolade. Kolac ostaviti u frizideru do sluzenja.

4 коментара:

Tamara је рекао...

Jako je lepo ispao. I meni se jako svidja taj kolac, mnogo je socan :)

Svetlana је рекао...

Odlicno je ispao, a slika je mnogo dobra (i mnogo lepsa nego moja :)))
Drago mi je da ti se dopada recept.

Zelja је рекао...

Hvala Svetlana :*. Da nisi napisala recept, ne bih ga ni pravila. Odlican je, planiram da ga pravim i za slavu (po zelji mojih ukucana).

Iiiii је рекао...

Ja pravim bas ovako!